woensdag 30 maart 2011

Doutzen Kroes, model en moeder tegelijk

Doutzen Kroes is pas 49 dagen geleden bevallen van haar zoon Phyllon maar is al weer vol op bezig met haar modellenwerk. Ze heeft al weer een fotoshoot voor Repeat Cashmere gehad @ het strand van Miami . Dit was al haar tweede modellenklus want twee weken daarvoor had ze al een shoot voor het make-up merk L’Oréal.

Pyllon reist gewoon met zijn moeder en de oppas mee. Doutzen geeft het jongetje tussen de foto's door voeding. Op haar twitter heeft ze ook al een foto geplaatst van zichzelf waar ze borstvoeding gaf.

“Als ik ’s nachts opsta en mijn zoon me aankijkt, ben ik gelijk niet meer moe”.

Miami

Over deze foto zijn wat conflicten geweest van privé-schande. Ze heeft hem zelf op haar twitter gezet dus daar is niets van waar. Phyllon aan de borstvoeding tijdens de fotoshoot.

De eerste foto van Phyllon Joy Gorré. Deze foto werd op zijn eigen twitter account geplaatst.

trotse papa en mama



Liefs! xx

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ze is echt een harde werkster! Ik heb zoo veel respect voor haar!

Charlotte {Virginia Rose} zei

Love this couple and what a cute baby!
thanks for sharing!