dinsdag 5 april 2011

Miss Dior Chérie


Ik heb van mijn lieve moeder deze week een heerlijk geurtje gekregen, Miss Dior Chérie eau de parfum(50ml) en ik ben er echt ontzettend blij mee. Alleen al naar het flesje heb ik al even zitten staren,zo mooi, maar toch echt wel het belangrijkste: het geurtje ruikt super lekker! Ik ken het geurtje via een reclame in een magazine waar één van alle mooie campagne foto's in stond die ik toen ook heb nagetekend. Het geurtje is echt een aanrader!

Het geurtje is onder andere te koop bij Douglas
http://nl.douglas-shop.com/douglas/Geuren-Damesgeuren-Geuren-Dior-Miss-Dior-Miss-Dior-Ch%C3%A9rie-Eau-de-Parfum_productbrand_3000042286.html

de prijzen bij Douglas:
30 ml 51,00
50 ml 73,35
100 ml 103,50

campagne foto's







hier nog een commercial van het geurtje (er zijn er meerdere)

5 opmerkingen:

Charlie zei

Mooie foto's!
Heb het luchtje zelf ook, echt heerlijk!

Ik volg je, volg jij mij ook (:

x Charlie

http://fabulousfiveinfrance.blogspot.com/

Anoniem zei

♥I see you re very talanted.) Your blog is amazing♥

Naomi zei

Oe, lijkt me een heerlijk geurtje!

xchantall zei

wat een leuke blog! (:
ik follow je, follow je back?

~xoxo

Flowergirls zei

Oehh! Ik ging pas naar de douglas en vond het luchtje ook lekker! Ik moest kiezen uit deze en dior j'adore, en had uiteindelijk toch voor dior gekozen! Maar ik neem het de volgende keer wel =D

www.flowergirlsxx.blogspot.com